Minulý rok odohral Robo Opatovský najmenej koncertov za celú svoju kariéru. Nad vodou ho držala tvorba nových skladieb a výberovka 2020-2010 Modlím sa hudbou, na ktorú umiestnil aj úplne novú skladbu Blázon. „Pre mňa je to pokračovanie príbehu z piesne Keď muž miluje ženu, ale každý má svoju vlastnú predstavivosť,“ povedal spevák.
Vo videoklipe si teda mladá dvojica užíva chvíle svadby, cestuje vlakom po Európe, až kým on neurobí osudnú chybu. „Hlavní predstavitelia to fantasticky zahrali a tvoria pár aj v skutočnosti, takže všetky emócie krásne zapadli.“ S nádejnou hereckou dvojicou sa Oľga Záblacká zoznámila v lete. Ich čerstvá zamilovanosť a zmysel pre vášeň všetkého, čo robia, ju inšpirovali obsadiť ich do hlavných postáv vo videoklipe. „Svoju lásku, bezprostrednosť a bláznivosť nemuseli hrať. Skutočne ju prežívajú. Divák im verí každý pohľad, každé gesto,“ doplnila režisérka.
Špeciálny tón skladby Blázon zaujímavo výrazovo podtrhuje použitie rôznych vlakových motívov vo videoklipe. Spevák a gitarista priznáva, že vlaky miloval už ako dieťa a fascinovaný nimi ostal doteraz: „Pre mňa je vlak niečo magické, úžasné.“ Nakrúcanie prebiehalo na viacerých miestach, pričom štáb sa dostal aj do Múzea dopravy v Budapešti, kde sa nakrúcali prevažne interiérové zábery. „Oľgu tiež fascinujú stanice a vlaky, pre filmový štáb to je perfektné prostredie, všetkým sa nám páčili sekvencie vo vlakovej chodbe a netradične zariadenom vozni s klavírom, kde som pieseň spieval.“ povedal R. Opatovský. „Ja a aj kameraman Ondro Wolf sme atmosférou na vlakovej stanici doslova fascinovaní. Všetky tie vlakové scény nás mimoriadne bavili, pretože majú zvláštny život, kúzlo,“ potvrdila Záblacká.
Členovia štábu, ktorí nakrúcali videoklip v novembri minulého roka, sa v otestovanej bubline cítili veľmi bezpečne. Nakrúcanie sekvencie v Budapešti stihli doslova v hodine dvanáste. Hodinu a pol po tom, čo dotočili, sa začal v Maďarsku tvrdý lockdown. Uvedenie videoklipu, pôvodne naplánované na január tohto roka, ovplyvnil lockdown na Slovensku. Postprodukcia teda musela prebiehať online, čo ju výrazne predĺžilo. Výsledok však stojí za to čakanie.